Nitzan Energy

אימון להרמת ישבן

נשים / גברים - מגיל 17+

Energy Ass Tabata

אימון אישי בקבוצה קטנה

יתרונות אימון טאבטה

אימון לחיזוק שרירי הישבן והירכיים מיועד לגוף מהנשי הנוטה למבנה "אגן הים התיכון" אנו כנשים עוברות שינויים רבים באזור רצפת אגן הנפגש עם שרירי הישבן ולכן בחרנו לחזק אותו באופן ממוקד.
האימון כ-30 דקות בלבד

למה אימון כושר זה?

באימון זה נעבוד בשיטה ממוקדת של טאבטה על כל אחד משרירי הישבן והירכיים. האימון מתבצע בדופק בינוני עד נמוך ולכן מיועד גם למי שלא בכושר. סובלים מבעיות ברכיים צריכים להגיע לייעוץ והתאמה לפני האימון הראשון

מה עושים באימון טאבטה?

האימון מתחלק לעבודה בעמידה ולעבודת מזרון. ישנם אימונים עם משקולות גומיות או קטלבל לפי תוכנית האימונים החודשית של הסטודיו. יחד בקצב הטאבטה נצא לחיזוק והרמה שרירי הישבן ובעיקר חשוב לדעת לחיזוק אזור זה תורם לחיזוק רצפת האגן ומניעת כאבי גב

1.svg

אימון להרמת ישבן טבטה

ENERGY ASS TABATA- אימון קצר וממוקד בשיטה הייחודית של NITZANENERGY של 30 דקות. מתאים למי שרוצה להרגיש עבודת ישבן/ירכיים ממוקדת. חיזוק אזור "אגן הים התיכון" וישבן. איך נעשה זאת? בעמידה או עבודה על מזרון במקצים קצרים ותרגילים מגוונים.  עם משקולות רגליים/גומיות/משקל גוף. טאבטה הינו אימון של 4 דקות עבודה המחולקות ל20 שניות אימון ו10שניות הפוגה קצרה. נבצע מספר טאבטות ברצף העבודה בדופק נמוך זהו אימון כוח וחיזוק נטו לאזורים הנ"ל. Are u ready??רמת קושי: מתאים למתחילים ומתקדמים. נשים בלבד 17+. הערה: יש לשים לב בבעיות ברכיים האם יכולים להיות במנח עמידת 6 . במידה ולא אז לא להיכנס לאימון זה. עבודת ישבן מאוד מחזקת ברכיים ויציבות. אך מי שיש לו שחיקת סחוס, דלקות, קרע בברכיים יחוש כאב גדול בעמידת 6 במנח זה יש עומס על הברכיים ומגע סטטי עם הקרקע, לכן לא מתאים.

אימון TRX

אימון TRX שיגרום לך לזוז

אימון פונקציונאלי

אימון כושר שיגרום לך להזיע

אימון להרמת ישבן Tabata

אימון לחיטוב הגוף

אימון כושר שמתאים לך

להעריך את העבודה שלך

3Created with Sketch.

אימון גופני

אימון גופני יכול לשפר את מראה העור, תפקוד הלב, מצב הרוח

HeartCreated with Sketch.

בריאות

מאמנת ומוסמכת בנושאי פציעות ספורט מטעם מכון וינגייט

1Created with Sketch.

אימוני משקולות

סטודיו מקצועי עם ציוד חדשני המציע מגוון של אימונים

×
דילוג לתוכן