Nitzan Energy

סלנדר יו

6 מיטות שכל אחת עובדת על קבוצת שרירים אחרת

סלנדר יו - SLENDER YOU

6 מיטות אימון נוחות ומרגיעות, המפעילות את מערכות השרירים והמפרקים בגוף במאמץ מזערי/אקטיבי, שיטה זאת מדמה פעילות במים. מיטת האימון מחזיקה את משקל הגוף, וניתן לבצע תרגיל כ-1000 פעם ב-10 דקות, כל מיטה אחראית להפעלה ולחיזוק קבוצת שרירים אחרת בגוף.

חדר האימון בשיטת SLENDER YOU- בחדר שקט ונעים הנפרד משאר פעילות הסטודיו- נמצאות 6 המיטות. בהרשמה מסודרת מראש באפליקציה של הסטודיו ניתן לתאם אימון באופן עצמאי ונוח.

שיטת סלנדר יו

שיטת אימון Slender You

מיטה 1

הפעלת שרירי הגב התחתון,הבטן, ירכיים פנימיות וצידיות.

מיטה 2

הפעלת הרגליים בתנועה סיבובית תורמת לחיזוק שרירי הרגליים. 10 דקות אימון שוות להליכה של 3 ק"מ.

מיטה 3

הפעלת שרירי הבטן והגב התחתון. 10 דקות אימון שוות ל-90 כפיפות בטן

מיטה 4

הפעלה בו זמנית של קבוצת שרירים ברגליים, אגן, בטן, מותניים וגב תחתון. תורמת להגמשת תנועת מפרקים.

מיטה 5

בשכיבה על הגב- הפעלת השרירים בגב העליון, השכמות, הידיים והחזה. מסייע לשחרור שרירי העורף והכתפיים ומשפר זרימת הדם בגוף.

מיטה 6

רגיעה, עיסוי והרפיה כללית. מיטה זאת תורמת לפעולת שחרור ונינוחות בגוף.
×
דילוג לתוכן