למה כדי לכם לאכול כרובית?

אני באופן אישי מאוד אוהבת את הירק הזה. גם כי הוא נותן הרגשת שובע לאורך זמן וגם כי הוא פשוט טעים ובריא!!!

כרובית שייכת למשפחת המצליבים. ניתן לאכול אותה טרייה או מבושלת. החלק אותו אנו אוכלים הוא למעשה התפרחת של הירק. לכרובית יתרונות בריאותיים רבים והיא מהווה מקור טוב למינרלים כמו סידן, אשלגן ומגנזיום. הכרובית דלת קלוריות ולכן טובה להרזיה, ניקוי רעלים, הפחתת כולסטרול, שמירה על בריאות הלב ועוד.

ניתן לאכול את פרחי הכרובית, העלים והגבעולים ולשלבם חיים או מבושלים במאכלים רבים. הכרובית טובה לטיפול בדימומים מהחניכיים, ולשם כך מומלץ לאכול אותה טרייה.

ערך תזונתי: מכילה ברזל, סידן, ויטמין C, ויטמין B, אשלגן וקרטנואידים.

קלוריות: 24 קלוריות ל-100 גרם.

פשטידת כרובית טבעונית

מצרכים:

  • טחינה
  • קמח קינואה / חומוס / עדשים
  • כרובית
  • בצל
  • פטרוזיליה
  • תבלינים: מלח, פלפל, אבקת שום,
  • סומק
  • מי שרוצה- כף זרעי צ'יה

אופן הכנה:

  • שמים בקערה כוס של הקמח שבחרנו
  • נשים את כל הירקות במיקסר ונחתוך אותם דק
  • 5 כפות טחינה
  • נערבב הכל
  • בתנור בחום של 150 מעלות ל-40 דקות
  • המלצת הגשה: מומלץ לאכול עם סלט עלים בצד

תהנו חברים!!!

×
דילוג לתוכן